ref

četvrtak, 28. srpnja 2016.

Pogačice – krekeri sa sirom



Sastojci:
500 gr slanog, sitnog sira
500 gr margarina
600 gr brašna
Premaz ( ako se odlučite da premazujete ):
1 jaje
susam, lan, paprika, kari ( šta god želite )
ja sam dodala i krupnu morsku so ( pazite, ako je sir dosta slan, meni su bile nešto slanije )


Priprema:
Margarin ( sobne temperature ili ako ga izvadite iz frižidera omekanite ga u mikrotalasnoj, pa čak i ako ga otopite previše samo malo sačekajte da se stegne ) ulupati penasto, pa mu dodati sir i opet umutiti.
Postepeno dodavati brašno uz mućenje i kad ne možete više mikserom da mutite dodajte brašna i umesite testo.
Meni je ostalo jako malo brašna kada sam završila mešenje, možda 50 gr, ako ne i manje.
Testo treba da je glatko i mekano.
Vratiti ga zatim u posudu u kojoj ste mesili, prekriti prijanjajućom folijom i ostaviti u frižider 1h.
Nakon tog vremena posuti brašnom površinu, uvaljati testo sa obe strane i razvući na debljinu prsta ( 1 cm ).
Vaditi pogačice ( krekere ) modlicom koja vama odgovara ( ja sam koristila modlu za tulumbe ).
Poslagati u pouljen pleh.
Dok sečete zagrejati rernu na 220 stepeni.
Ako premazujete umutiti jaje, premazati, posuti semenkama ili začinima i staviti da se peku.
Kada stavite da se peku smanjiti temperaturu na 200 stepeni i peći oko 30 minuta zavisno od rerne.
Gotove su kada dobiju tamno žutu boju.
Poslužiti skroz ohladjene.
Prijatno.

Nema komentara:

Objavi komentar