ref

petak, 12. kolovoza 2016.

Moja panna cotta torta



Sastojci
400 g Mljevenog keksa Pettit ili sl
2 žlice kakaa u prahu Dolcela
75 g putera/maslaca
0,5 L Slatkog vrhnja Dolcela
0,5 L mlijeka
4 žlice šećera
1 vrečica bijele želatine u prahu
par kapi vanili ekstrakta

preljev
250 g smrznutog šumskog voća
2-3 žlice šećera

Priprema
1.Kekse sameljemo i dodamo im otopljeni maslac. Dobro izmješamo da se sve poveže i da nam bude lakše utisnuti smjesu u kalup.
Ja sam htjela da mi "biskvit" bude u kontrastu s kremom, a i za mene kolač bez čokolade nije potpuni kolač, pa sam dodala dvije žlice kakaa.
Kad smo izmješali smjesu utisnemo u kalup i stavimo u frižider da se hladi dok ne napravimo panna cottu.
2.Za panna cottu prvo namočimo želatinu prema uputama i ostavimo da bubri. Za to vrijeme pomiješamo mlijeko i slatko vrhnje i stavimo u posudu u kojoj ćemo zagrijati. Dodamo šećer i vaniliju (ako nemate mahunu dodajte ili ekstrakta kao ja ili vanili šećer) i lagano zagrijavamo. Kad smjesa počne polako kuhati dodamo želatinu i miješamo dol se ne otopi.
Nakon što se želatina otopila prelijemo preko biskvita.
Ja sam u svoju dodala svježe maline ali nije obavezno da dodajete voće.
Torta mora se hladiti u frižideru najmanje 5 sati.
3.Preljev za tortu sam napravila tako da sam smrznutom šumskom voću dodala 2-3 žlice šećera i lagano zagrijavala dok se voće nije počelo raspadati. Zatim sam ga pomoću štapnog miksera usitnila i prelila preko torte.
4.Napomena:
kod mene u kući većina nas ne smije jesti preslatko zbog povišenog šećera te su količine šećera prilagođene nama. Ako volite malo slađe slobodno dodajte više šećera.

Nema komentara:

Objavi komentar